کاربر گرامی؛
همه سفارشهای شما از دارابیـ فرصت 7 روزه بازگشت را دارند. شما میتوانید کالاهای خریداریشده از دارابیـ را طبق رویههای بازگرداندن کالا به شرح دلایل زیر، مرجوع کنید:
مشخصات ذکر شده برای هر محصول در سایت دارابیـ با مشخصات واقعی آن همخوانی نداشته باشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
در صورت ادعای دارابیـ به اصل و اورجینال بودن محصول، محصول اصل نباشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
در صورت داشتن گارانتی، ضمانتنامه محصول معتبر نباشد و یا تقلبی باشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
کالای خریداری شده از مجموعه دارابیـ، نو نبوده و یا ایرادی داشته باشد (علیرغم آکبند بودن) یا متعلقات آن، کم و کاستی داشته باشد که ماهیت پک محصول نباشد. (عودت بدون کسر هر نوع مبلغ - دارای شرایط ذیل)
>> اجناس دارای گارانتی که آکبند بوده و یا دارای پلمب شرکتی هستند قاعدتا دارابیـ دخل و تصرفی در آنها نداشته، میبایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و شرکت گارانتی کننده، پاسخگو بوده و دارابیـ نیز پیگیر و حامی شما در روند ارائه خدمات شرکت گارانتیکننده به شما خواهد بود.
>> برای برخی موارد مثل وجود پیکسل سوخته در صفحه نمایش (که قابل دیدن باشد یا نباشد)، دارابیـ مطابق قوانین شرکت تولیدکننده کالا و یا گارانتیکنندهی آن کالا عمل خواهد کرد.
چنانچه بعد از ثبت سفارش، از خریدتان پشیمان شدید: (عودت ممکن است با کسر مبلغ حمل باشد - دارای شرایط ذیل)
>> قبل از ارسال کالا: می بایست قبل از آنکه کالا توسط دارابیـ برای شما ارسال شود، به واحد پشتیبانی با شماره تلفن 07191010140 اطلاع دهید تا کالا ارسال نشود.
>> بعد از ارسال کالا: چنانچه بعد از رسیدن کالا به دستتان، قبل از بازکردن جعبه کالا از خریدتان پشیمان شدید و خواستار عودت آن باشید، بلافاصله پس از دریافت کالا می بایست به واحد پشتیبانی دارابیـ اطلاع دهید. فقط کالاهایی قابل بازگشت هستند که بستهبندی آنها باز نشده باشد و هیچگونه نوشته و برچسبی نیز روی بستهبندی درج نکرده باشید.
>> نکات قابل توجه: هزینههای ارسال اولیه کالا برای خریدار و همچنین هزینهی عودت توسط خریدار، به عهدهی خریدار خواهد بود.
>> برخی کالاها به دلیل شرایط خاصی که دارند (مثل ثبت به نام خریدار در شرکتهای مادر و یا ثبت در سیستمها و سایتهای شرکتهای تولیدکننده به نام خریدار) و امکان عودت حتی در صورت آکبند بودن و استفاده نشدن را ندارند.
امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و دارابیـ از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
تبصره: کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) میبینند، شامل رویههای مرجوعی دارابیـ نمیشوند. همچنین هرگونه نوسانات برقی که منجر به آسیب به دستگاه شود شامل پوشش گارانتی هفت روزه نمی شود.
در صورت وجود مغایرت در مشخصات فنی و ظاهری:
در ابتدا لازم به ذکر است در صورت بروز هرگونه مغایرت مربوط به مشخصات فنی و ظاهری مشتریان محترم جهت دریافت سرویس و خدمات ملزم به نگهداری جعبه کالای خریداری شده (به همراه تمامی مشتقات موجود) می باشند.
برای گزارش ایراد ظاهری کالای خریداریشده، حتما باید تا ۲۴ساعت پس از دریافت کالا اقدام کنید و پس از این بازه، امکان ارسال درخواست مرجوعی وجود ندارد. ایراد ظاهری میتواند شامل مشکلاتی مثل خط و خش، شکستگی و ... باشد.
تبصره: کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) میبینند، شامل رویههای مرجوعی دارابیـ نمیشوند.
در صورت انصراف مشتری از خرید:
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی شامل کالایی می شود که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته بندی اولیه، پلمپ، برچسب ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان بازگرداندن کالا را از بین خواهد برد، حتی اگر از آن استفاده نشده باشد.
حق بازگرداندن کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است. سفارش یک کالا به تعداد و یا سفارشات متعدد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی شود.
تبصره: قابل توجه است که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی کالا امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
خسارت در حین حمل و نقل:
مفقود شدن پس از ارسال: