کاربر گرامی؛
همه سفارش‌های شما از دارابیـ ضمانت هفت روزه بازگشت دارند. شما می‌توانید کالاهای خریداری‌شده از دارابیـ را طبق رویه‌های بازگرداندن کالا به علت‌هایی مثل تعویض سلیقه‌ای، ایراد فنی یا ظاهری و مغایرت محصول، مرجوع کنید.

ایراد فنی
کالای دارای ایراد فنی یا ظاهری در صورت تایید ایراد از سوی کارشناس فنی دارابیـ ، تا هفت روز بعد از تحویل به مشتری قابل‌ بازگشت هستند.
به‌عنوان مثال اگر یک گوشی موبایل روشن نشود، این ایراد، فنی محسوب می‌شود. به‌طور کلی ایراد فنی شامل مشکلاتی است که در قطعات یا اقلام همراه کالا وجود داشته و امکان استفاده از آن را مختل می‌کند.

تبصره: کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) می‌بینند، شامل رویه‌های مرجوعی دارابیـ نمی‌شوند. همچنین هرگونه نوسانات برقی که منجر به آسیب به دستگاه شود شامل پوشش گارانتی هفت روزه نمی شود.

ایراد ظاهری
برای گزارش ایراد ظاهری کالای خریداری‌شده، حتما باید تا ۲۴ساعت پس از دریافت کالا اقدام کنید و پس از این بازه، امکان ارسال درخواست مرجوعی وجود ندارد. ایراد ظاهری می‌تواند شامل مشکلاتی مثل خط و خش، شکستگی و ... باشد.

تبصره: کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) می‌بینند، شامل رویه‌های مرجوعی دارابیـ نمی‌شوند.

مغایرت
مرجوع کردن کالا به علت مغایرت، در صورتی امکان‌پذیر است که کالا از نظر مشخصات فیزیکی یا فنی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد. به این معنا که کالای خریداری‌شده مشخصاتی متفاوت با اطلاعات درج‌شده در جدول مشخصات دارابیـ داشته باشد یا اقلامی را که در جدول مشخصات به عنوان اقلام همراه ذکر شده، به همراه نداشته باشد.


برای درخواست مرجوعی کالاها توجه داشته باشید:


  • کالا باید در شرایط اولیه باشد و لیبل روی کالا حفظ شده باشد.

  • رای بازگشت کالاها، قرار گرفتن کالا در جعبه و بسته‌بندی اصلی خود الزامی است.

  • در صورتی که کالا دارای گارانتی باشد، کارت گارانتی، لیبل گارانتی - در مواردی که به‌جای کارت لیبل دارند-و اقلام همراه کالا باید به همراه کالای اصلی برگردانده شوند.
  • کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) می‌بینند، شامل رویه‌های مرجوعی دارابیـ نمی‌شوند.
  • کالاهای دیجیتال مثل موبایل و لپ‌تاپ نباید از پلمپ خارج شوند و حتی اگر روشن نشده باشند، درصورت بازشدن پلمپ قابل‌بازگشت نیستند. همچنین برای بازگشت این کالاها باید فرآیند تایید شماره سریال توسط دارابیـ و گارانتی محصول طی شود.

  • درمورد کالاهای سیم‌کارت‌خورمثل گوشی و ساعت هوشمند، درصورت مواجهه با ایراد فنی ابتدا باید انتقال مالکیت را انجام داده و اکانت‌های خود را Remove کنید. درخصوص ساعت‌های هوشمند هم باید مراحل Unpair را انجام داده باشید.
    ​​​​​​​

رویه بازگردادن کالا

پاسخ مدنظرتان را نیافتید ؟

ارتباط مستقیم با واحد پشتیبانی

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید