Clicky

معرفی گوشی های برند سامسونگ ⚡️ Samsung

 

سامسونگ، یک ابرشرکت خوشه‌ای در کره جنوبی است که امروزه یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه‌های الکترونیکی در سراسر جهان است.

سامسونگ در تولید طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی مصرفی و صنعتی، از جمله لوازم خانگی، دستگاه‌های رسانه دیجیتال، گوشی‌های هوشمند، تراشه‌های اختصاصی و سیستم‌های یکپارچه تخصص دارد.

این کشور به یکی از شناخته شده‌ترین نام‌ها در فناوری تبدیل شده است و حدود یک پنجم کل صادرات کره جنوبی به محصولات این برند اختصاص دارد.

سامسونگ در زمینه تولید انواع گوشی هوشمند بسیار عالی عمل کرده است و توانسته است در میدان رقابت‌ها جایگاه بالایی داشته باشد و نظر طیف وسیعی از کاربران و علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی را به خود جلب کند.

 

تاریخچه سامسونگ

 

تاریخچه گوشی برند سامسونگ

 

پیش از اینکه به امکانات منحصربه‌فرد گوشی‌های سامسونگ اشاره کنیم، اطلاعاتی درمورد تاریخچه این شرکت را در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار می‌دهیم.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول، به‌عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد و طی ۳ دهه نخست، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی گسترش داد و در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت دیجیتال گردید. این شرکت طی اواسط دهه ۱۹۷۰ به صنایع کشتی‌سازی و ساخت‌وساز نیز وارد شد و از این راه به سرمایه‌های بزرگی دست یافت.

پس از درگذشت لی بیونگ چول در سال ۱۹۸۷، این شرکت عظیم به چهار بخش مستقل به نام‌های گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول تقسیم شد.

در دهه ۱۹۸۰ سامسونگ بیشتر روی صنایع الکترونیک متمرکز شد و تولید تلویزیون‌های رنگی، کامپیوترهای شخصی، ضبط صوت و دوربین فیلم‌برداری را آغاز کرد.

شروع فعالیت سامسونگ در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند از سال 1995 رقم خورد. گویا نخستین گوشی تولید شده توسط شرکت سامسونگ بخوبی کار نمی‌کرد.

هنگامی که رئیس هیئت مدیره وقت، آقای کان هی لی متوجه این موضوع شد، به کارخانه محل تولید این گوشی رفت و تمام موجودی انبار مربوط به این محصول را به آتش کشید.

طی اواخر دهه 1990 سامسونگ صنعت موبایل را بسیار جدی گرفت. این شرکت در سال 1999 موفق شد یک گوشی تلفن با قابلیت اتصال به اینترنت تولید کند. عصر طلایی شرکت سامسونگ در صنعت گوشی از دهه 2010 با با معرفی خانواده گلکسی S آغاز شد.

گوشی‌های هوشمند سامسونگ خیلی زود موفق شدند به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند و مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی قرار بگیرند.


قیمت گوشی های سامسونگ 


سامسونگ جزو آن دسته از شرکت‌هایی است که با تولید مدل‌های مختلف گوشی موبایل، سلیقه بسیاری از کاربران را پوشش داده است. قیمت گوشی های سامسونگ در مقایسه با خدماتی که ارائه می‌دهند بسیار عالی است.

مدل‌های اقتصادی گوشی سامسونگ به‌‌راحتی می‌توانند بسیاری از نیازهای روزمره شما را برطرف کنند.

اگر از طرفداران گوشی‌های پرچمدار و بسیار قدرتمند هستید و از لحاظ بودجه مشکلی ندارید و قیمت موبایل سامسونگ برایتان در اولویت اول نیست، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ نظیر دارابیـ مراجعه نمایید و با مشاهده قیمت گوشی موبایل سامسونگ از بین گوشی‌های بالارده به دلخواه و با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب و خریداری کنید، زیرا نسل جدید گوشی‌های سامسونگ می‌توانند به بهترین شکل ممکن انتظارات شما را برآورده سازند.

در واقع گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به حدی قدرتمند طراحی شده‌اند که در بازار رقابتی تلفن هوشمند رقیب سرسختی برای دیگر شرکت‌ها باشند.

بدون شک می‌توان بزرگ‌ترین رقیب شرکت سامسونگ را شرکت اپل دانست؛ البته نباید دیگر شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند شیائومی و ال جی را فراموش کرد زیرا این برندها نیز در طی سالیان اخیر رشد چشمگیری داشته‌اند.

سامسونگ این غول کره‌ای تولید گوشی‌های هوشمند خود را به قشر خاصی محدود نکرده است و تمام کاربران با هر بودجه‌ای که برای خرید موبایل سامسونگ در نظر گرفته باشند می‌توانند برای تهیه آن اقدام کنند.

به‌عبارتی دیگر سامسونگ با تولید مدل‌های مختلف طیف وسیعی از سلایق را پوشش داده و همین موضوع نیز تبدیل به بزرگ‌ترین نقطه قوت آن در بازار گوشی‌های هوشمند شده است. به گفته سامسونگ وجه تمایز این برند با گوشی های اپل، محدود نکردن محصولاتش به قشر خاصی است.

در واقع یک کاربر با خرید گوشی‌های سامسونگ سری A می‌توانند با بودجه‌ای متوسط تجربه شیرین استفاده از امکانات یک گوشی پرچمدار و قدرتمند را بچشند.

اگر قصد خرید گوشی موبایل سامسونگ را دارید می‌توانید در سایت بازار موبایل دارابیـ با توجه به قیمت موبایل سامسونگ، وارد صفحه هر کدام از محصولات شوید و نقد و بررسی و دیگر مشخصات گوشی‌های مورد نظر خود را بخوانید.

 

 

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

جدیدترینـ ــهای بازار موبایل دارابیـ

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید