Clicky

همه چیز درباره آیفون 15

آیفون 15 احتمالا با تاخیر 3 تا ۴ هفته‌ای مواجه می‌شود

 

آپدیت ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲

 

در حالی که انتظار داشتیم آیفون ۱۵ سه هفته دیگر معرفی شود و یک ماه دیگر هم رسما هم راهی بازار شود، به نظر می‌رسد که باید تا مهر ماه برای معرفی و عرضه این گوشی صبر کنیم.

به نظر می‌رسد شرکت سونی که که حسگر مورد نیاز دوربین‌های آیفون را تولید می‌کند، نمی‌تواند به موقع حسگر دوربین گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس را تامین کند. این موضوع باعث تاخیر در معرفی و عرضه آیفون ۱۵ شده است.

شایعات می‌گویند که اپل تحول بزرگی روی دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس ایجاد کرده و ساختار دوربین‌های این گوشی تغییر کرده است. شایعات می‌گویند که آیفون ۱۵ پرو مکس دوربین پریسکوپ خواهد داشت که زوم اپتیکال ارائه می‌کند.

میزان رم آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس

 

آپدیت ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۲

 

شایعات جدید می‌گویند که آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به احتمال زیاد با ۸ گیگابایت رم راهی بازار می‌شوند. چند روز پیش شایعه شده بود که این گوشی‌ها به تراشه A17 مجهز می‌شوند که خودش می‌تواند عامل بهبود عملکرد این گوشی‌‌ها شود. حالا استفاده از ۸ گیگابایت رم روی مدل پرو آیفون ۱۵ باعث می‌شود که این گوشی‌ها عملکردی فوق‌العاده پیدا کنند. شایعات می‌گویند که مدل معمولی آیفون ۱۵ هم شش گیگابایت رم خواهند داشت.

تراشه A17 گوشی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس

 

آپدیت ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۲

 

شایعات جدید می‌گویند که تراشه A17 به کار رفته روی گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از CPU شش هسته‌ای و GPU شش هسته‌ای استفاده می‌کند.

تراشه A16 که روی آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس قرار گرفته CPU شش هسته‌ای و GPU پنج هسته‌ای داشت. به نظر می‌رسد که آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از پردازنده‌ گرافیکی قدرتمند‌تری استفاده مي‌کنند.

شایعات می‌گویند که تراشه A17 از فرکانس بالاتری هم برخوردار است. گفته شده فرکانس تراشه A17 به ۳٫۷ گیگاهرتز ارتقا پیدا کرده است. فرکانس تراشه A16 به ۳٫۴۶ گیگاهرتز می‌رسید. گفته شده تراشه A17 با فناوری ۳ نانومتری ساخته می‌شود که مصرف انرژی بسیار کمی دارد و عملکرد بهتری هم ارائه می‌کند.

بخشی دیگر از شایعات می‌گویند که آیفون ۱۵ پرو با ۶ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود.

 

آپدیت ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲

 

امروز تصاویری از آیفون ۱۵ پرو منتشر شده که به نظر می‌رسد تصاویر نهایی این گوشی‌ هوشمند هستند. در این تصاویر مشخص است که آیفون ۱۵ پرو مکس از نظر ظاهری تفاوت خیلی زیادی با آیفون ۱۴ پرو ندارد.

آیفون ۱۵ پرو مکس همچنان سه دوربین پشت دارد و از ناچ کپسولی استفاده می‌کند. موضوعی که درباره تصاویر آیفون ۱۵ پرو جلب توجه می‌کند، وجود پورت USB-C به جای لایتنینگ است.

 

 

 

 

آپدیت ۴ خرداد ۱۴۰۲

 

مقایسه آیفون ۱۵ پرو مکس با آیفون ۱۶ پرو مکس

امروز تصویری منتشر شده که آیفون ۱۵ پرو مکس را با آیفون ۱۶ پرو مکس مقایسه می‌کند. به نظر می‌رسد که آیفون ۱۵ پرو مکس کوچک‌تر از گوشی آیفون ۱۶ پرو مکس خواهد بود.

آیفون ۱۶ اولترا از صفحه نمایش ۶٫۹ اینچی استفاده می‌کند و آیفون ۱۵ پرو مکس صفحه نمایش ۶٫۷ استفاده می‌کند.

 

 

 

 

تصاویر با کیفیت از آیفون ۱۵

 

چند ماه پیش بود که تصاویر CAD آیفون ۱۵ پرو منتشر شد، اما امروز تصاویری با کیفیت از این گوشی هوشمند منتشر شده است.

گوشی آیفون ۱۵ پرو به فریم تیتانیومی مجهز شده  و لبه‌های گردی خواهد داشت. از طرف دیگر مشخص شده که اندازه دوربین‌های پشت بزرگ‌تر شده، اما برآمدگی کمتری در پشت گوشی ایجاد کرده‌اند.

شایعات می‌گویند که اپل در آیفون ۱۵ پرو از حسگرهای کاملا جدیدی برای دوربین استفاده کرده که نور بیشتری جذب می‌کنند.در تصاویر با کیفیت آیفون ۱۵ مشخص شده که این گوشی هوشمند از پورت USB-C استفاده می‌کند، اما استفاده از شارژ سریع تنها با استفاده از کابل‌های خوب اپل یا کابل‌هایی که لایسنس اپل را دریافت می‌کنند، امکان پذیر است.

 

اطلاعات منتشر شده می‌گویند که آیفون ۱۵ پرو حاشیه بسیار باریکی دارد که تنها ۱٫۵۵ میلی‌متر است. صفحه نمایش فضای بیشتری را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

شایعات می‌گویند که آیفون ۱۵ پرو در ابعاد ۱۴۶٫۴۷ در ۷۰٫۴۶ در ۸٫۲۴ میلی‌متر ساخته شده است. بد نیست بگوییم که آيفون ۱۴ پرو در ابعاد ۱۴۷٫۴۶ در ۷۱٫۴۵ در ۷٫۸۴ میلی‌متر ساخته شده بود.

 

تصویر آیفون 15

 

اولین تصویر آیفون 15 مربوط به طرح‌های CAD می‌شود. سایت 9to5Mac تصویری از ایفون ۱۵ منتشر کرده که نشان می‌دهد، مدل معمولی آیفون ۱۵ به ناچ جزیره‌ای مجهز شده که شکل کپسولی دارد. همچنین مشخص شده که آیفون ۱۵ از صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی استفاده می‌کند.

 

 

 

 

در این تصویر مشخص شده که آیفون 15 به پورت USB-C مجهز شده است. چند وقت پیش گفته شده بود که پورت لایتنینگ از روی آیفون حذف می‌شود و پورت USB-C روی این گوشی قرار می‌گیرد. حالا تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که آیفون ۱۵ پورت USB-C دارد.

 

 

 

 

در تصویر منتشر شده از آیفون ۱۵ مشخص شده که روی لبه سمت چپ دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه MUTE قرار گرفته‌اند. در پشت گوشی هم دوربین دوتایی دیده می‌شود.

 

 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده

جدیدترینـ ــهای بازار موبایل دارابیـ

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید