Clicky

آشنایی با گوشی‌های برند شیائومی ⚡️ Xiaomi

آشنایی با گوشی‌های برند شیائومی

 

اگر شیائومی را با سایر کمپانی‌های ساخت گوشی هوشمند مانند اپل، سامسونگ، ال‌جی و… مقایسه می‌کنید، یک نکته مهم در همان ابتدا توجه شما را جلب خواهد کرد: شیائومی نسبت به تمام این کمپانی‌های جدیدتر است و در مدت زمان خیلی کوتاهی (حدوداً ده سال) به این شهرت و محبوبیت دست پیدا کرده است.

 

شاید برای‌تان جالب باشد که لوگو MI شیائومی، طبق تعریف خود کمپانی دو معنای متغاوت دارد. MI برگرفته از “Mobile Internet” است.

اما در معنایی دیگر به “Mission Impossible” هم اشاره می‌کند که یادآور چالش‌هاییست که این کمپانی در روز‌های اولیه شکل گیری خود پشت سر گذاشته.

 

شیائومی برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ در چین استارت طراحی و تولید اولین گوشی هوشمند را زد و در همین مدت کوتاه توانسته است برای خود در میدان رقابت با برندهای معروف جایگاهی ویژه‌ای در زمینه ساخت گوشی هوشمند کسب کند و در حقیقت امروزه گوشی‌های شیائومی در بین ده کمپانی برتر دنیا قرار دارند.

 

بدیهی است که اولین گوشی این برند در سال 2011 و با رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI عرضه شد.

 

Mi 1 با قیمت خیلی مناسبی تنها در بازار چین ارائه شد و کمی بعد و با مشاهده موفقیت‌های چشم‌گیر چند گوشی پس از آن، انواع گوشی شیائومی ساخته و در سرتاسر دنیا به فروش رسید.

البته شیائومی تنها به گوشی محدود نماند و چندین محصول دیگر نیز به بازار ارائه کرده است. در طی مدت کوتاهی کاربران زیادی به این برند علاقه‌مند شدند و فروش محصولات این کمپانی در سرتاسر دنیا افزایش پیدا کرد.

 

انواع گوشی‌های شیائومی


کمپانی شیائومی در ساخت گوشی‌های خود، چندین جامعه هدف مختلف را در نظر گرفته و تلاش می‌کند با ساخت محصولات اختصاصی برای هرکدام، بتواند رضایت کامل آن‌ها را جلب کند.

در برخی کشور‌های آسیایی مثل هند و چین گوشی xiaomi طرفداران زیادی دارد به‌طوری که برند شناخته شده‌ای مثل سامسونگ هم توان رقابت با قیمت موبایل شیائومی را ندارد.

به طور مثال شیائومی برای گروه‌های میان‌رده و اقتصادی هم خط تولید‌های مختلفی دارد یا به صورت اختصاصی خط تولیدی برای گیمر ها در نظر گرفته و طرفداران گیمینگ را هدف قرار داده است.

به همین دلیل انواع سری‌های گوشی شیائومی ایجاد شده و توسعه یافته‌اند که اگر قصد خرید آنلاین گوشی شیائومی را دارید، بهتر است به‌اختصار با هر کدام آشنا شده و سپس با توجه به نیاز و بودجه خود، مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید.

 

گوشی‌های سری Mi شیائومی


گوشی‌های سری Mi شیائومی مهم‌ترین و اصلی‌ترین گوشی‌های این برند هستند و هر سال یکی از مهم‌ترین محصولات کمپانی در این سری معرفی می‌شوند که جدیدترین آن‌ها Xiaomi Mi11 است.

 

گوشی های سری Mi شیائومی

 

 

در سری Mi با زیرمجموعه‌هایی هم‌چون Pro ،Ultra  و Lite روبه‌رو می‌شویم که هرکدام مشخصات اختصاصی خود را دارند.

به‌صورت کلی تمام گوشی‌های این کمپانی که تحت نام Mi عرضه می‌شوند، با بهترین پردازنده‌های گوشی‌های پرچم‌دار و بهترین دوربین‌ها ساخته می‌شوند. مدل mi 10 در سال 2020 پرفروش ترین مدل این کمپانی بوده‌است.

به‌عنوان مثال در سری Mi 11 اغلب گوشی‌ها با پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 به بازار آمده‌اند که پردازنده گوشی‌های پرچم‌دار در سال 2021 است. از سوی دیگر تمام گوشی‌های سری Mi از فناوری و قابلیت اتصال به اینترنت 5G بهره می‌برند.

پس اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید و می‌خواهید از بالاترین و جدیدترین امکانات بهره ببرید ما خرید گوشی شیائومی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. گوشی‌های سری Mi از پرطرفدارترین محصولات xiaomi  به شمار می‌روند.

 

گوشی‌های سری Redmi شیائومی 


شاید در نگاه اول نتوان تفاوت خیلی پررنگی میان Mi و Redmi قائل شد، اما گوشی‌های سری Redmi شیائومی را می‌توان گوشی‌های میان‌رده نامید که برای استفاده روزانه و معمول فوق‌العاده هستند.

 

گوشی‌های سری Redmi شیائومی

 

داشتن قابلیت‌های مختلف مثل دوربین‌های خیلی خوب، پردازنده عالی و قدرت باتری مناسب، همه می‌توانند برای کاربران عادی انواع گوشی شیائومی بسیار مناسب باشند.

گوشی‌های مدل ردمی، با توجه به کیفیت، به صرفه ترین و مناسب ترین قیمت موبایل در بازار را به خود اختصاص می‌دهند. ردمی نوت7 پرفروش ترین گوشی سال 2019 بوده است.

 

گوشی‌های سری Poco شیائومی


پوکو یکی از بزرگترین زیر مجموعه‌های برند Xiaomi است که از سال 2020 فعالیت خود را در هند آغاز کرده است.

 

 

 

در حقیقت گوشی‌های سری Poco شیائومی به گفته خود این برند، پرچم‌داران قیمت مناسب هستند که تقریباً تمام مشخصات یک پرچم‌دار را با قیمت خیلی مناسب‌تر عرضه می‌کنند.

اولین گوشی این سری در سال 2018 و با نام F1 معرفی شد و تا امروز انواع مختلفی از این سری به بازار ارائه شده است که Poco X3 Pro یکی از جدیدترین مدل‌های گوشی شیائومی در این سری است.

شایان ذکر است که سری پوکوی گوشی‌های این کمپانی به گوشی‌های گیمینگ نیز شهرت دارند.

پس اگر می‌خواهید یک گوشی پرچم‌دار با قیمت بسیار مناسب‌تر داشته باشد، خرید یکی از گوشی‌های سری پوکو شیائومی پیشنهاد اصلی ما به شما خواهد بود که برای مشاهده قیمت‌های گوشیهای شیائومی سری پوکو می‌توانید به بازار موبایل دارابی مراجعه نمایید.

 

گوشی های شیائومی سری black shark

 

با گسترش صنعت بازی‌های ویدیویی و تمایل کاربران به انجام آنها شیائومی تصمیم به تولید گوشی‌های سری Black Shark گرفت.

گوشی‌های بلک شارک بخوبی پاسخگوی نیاز گیمرها بودند پس اگر شما هم به بازی‌های رایانه‌ای علاقمند هستید ما خرید گوشی موبایل شیائومی سری بلک شارک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این سری به هدف ارائه بهترین کیفیت و خدمات در زمینه بازی‌های ویدیویی به بازار عرضه شده‌اند و در میان گیمرها محبوبیت بالایی دارند.

البته بجز این این سری، در سایر مدل‌های این برند نیز می‌توان گوشی‌هایی با پردازنده گرافیکی و حافظه خیلی خوب یافت که برای انواع بازی‌ها مناسب باشد.

با توجه به این مرور مختصر، اگر قصد خرید موبایل‌های شیائومی را دارید، می‌توانید با توجه به نیاز، بودجه و کاربری خود، یکی از سری‌های این برند را انتخاب کرده و در میان گوشی‌های آن متناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید.

اغلب فروشگاه‌های اینترنتی موبایل شیائومی تمام این محصولات را به کاربر عرضه می‌کنند و می‌توانید براحتی برای خرید گوشی Xiaomi اقدام کنید.

 

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

جدیدترینـ ــهای بازار موبایل دارابیـ

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید