Clicky

دارابیـ به سیستم هوشمند بازگشت وجه تخفیفان پیوست


پولِ‌تو؛ به‌صرفه‌ترین خرید خود از دارابیـ را تجربه کنید...

 

همیشه و هنگام خرید اینترنتی ، یا دنبال محصولات تخفیف‌دار بوده‌ایم یا اینکه به دنبال کد تخفیفی می‌گشتیم تا بتوانیم در خریدمان صرفه جویی کنیم. تخفیفان در حال حاضر مرجع اصلی ارائه کد تخفیف بازار موبایل دارابیـ  است. اما آیا راهی است که باز هم بتوانیم سود بیشتری در هنگام خرید از دارابیـ و سایت‌های دیگر داشته باشیم؟

بله. تخفیفان با ارائه شبکه هوشند پازگشت وجه «پولِ‌تو» بستری را برای شما فراهم کرده تا بتوانید در هنگام خرید خود سود بیشتری کسب کنید. لابد می‌پرسید چگونه؟ در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین خدمت تخفیفان که با همکاری دارابیـ در اختیار شما قرار گرفته، آشنا کنیم.

 

پولِ‌تو چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

«پولِ‌تو» یک « شبکه هوشمند بازگشت وجه نقد» است. شما با استفاده از این سامانه می‌توانید از بازار موبایل دارابیـ خرید کنید و درصدی از مبلغ پرداختی را به حساب خود برگردانید.

 

این کار باعث می‌شود تا با خرید خود، بخشی از هزینه خرید را دریافت کنید. «پولِ‌تو» نه فقط بهترین گزینه برای صرفه‌جویی در هنگام خرید است، بلکه می‌تواند در بلند مدت و با توجه به گستردگی محصولات در این فروشگاه آنلاین، به منبع درآمدزایی کوچکی برای شما تبدیل شود. شما با استفاده از این سامانه می‌توانید یک درصد از مبلغ پرداختی خود را برای هر محصول به حساب خود برگردانید. به طور مثال اگر کالایی ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد و سهم برگشت وجه آن در سامانه «پولِ‌تو» یک درصد است،  شما با خرید آن کالا در این سامانه، ۱۰۰۰ تومان وجه نقد دریافت می‌کنید.

 

با  پولِ‌تو از دارابیـ خرید کنید

 

چگونه از پول‌تو برای خرید از دارابیـ استفاده کنیم؟

 

استفاده از پولِ‌تو بسیار ساده است. اول باید در سایت تخفیفان عضو و وارد حساب کاربری خود شده باشید.

سپس وارد صفحه دارابیـ در قسمت پول تو و کد تخفیف شوید و روی گزینه «خرید از دارابی» کلیک کنید.

شما به سایت دارابیـ هدایت می‌شوید. محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید و خرید خود را نهایی کنید. پس از نهایی شدن خرید، درصدی از مبلغ پرداختیتان به حساب کاربری شما در سایت تخفیفان به شکل اعتبار برمی‌گردد و می‌توانید با آن خرید کنید یا بعد از ۶۰ روز پولتان را نقد از تخفیفان بگیرید.

 

 

 

 


 

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده

جدیدترینـ ــهای بازار موبایل دارابیـ

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید