Clicky

بهترین هولدر موبایل برای ماشین

 

 

 

حتماً تابه‌حال پشت فرمان بوده‌اید و مجبور بودید برای مسیریابی گوشی را در دست بگیرید، اما خوب می‌دانید که این کار خطر بسیار زیادی دارد و ممکن است باعث تصادف شود. به همین دلیل هولدر موبایل برای ماشین اختراع شده و در چند سال اخیر به یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی بازار تبدیل شده است؛ اما بسیاری از مردم مخصوصاً رانندگان تاکسی‌های اینترنتی، از هولدر موبایل ماشین استفاده نمی‌کنند، دلیلشان هم بی‌مصرف بودن این هولدرها است که تا حدودی هم حق با آن‌ها است؛ هولدرهای ارزان و بی‌کیفیت بی‌مصرف هستند و استفاده‌ای ندارند، اما با خرید بهترین هولدر موبایل برای ماشین متوجه می‌شوید که یکی از بهترین وسایلی است که می‌توانید استفاده کنید؛ آن‌ها هم باعث کم‌شدن تصادف‌ها می‌شوند و هم کار را برای شما آسان‌تر می‌کنند.

هولدها انواع مختلفی دارند، مثل هولدرهای مگنتی، هولدرهای مکشی و هولدر چسبی که باید با توجه به کارایی آن‌ها و انتظار شما از آن، یکی از این هولدرها را خریداری کنید. در ادامه می‌خواهیم بهترین هولدر برای ماشین‌های مختلف را معرفی کنیم و توضیح دهیم بهترین جای نصب هولدر موبایل در ماشین کجا است؛ همراه ما باشید.

 

 

 

بهترین هولدر برای ماشین های مختلف
در این بخش به شما هولدر مناسب با هر ماشین را معرفی می‌کنیم.

 

بهترین هولدر موبایل برای ماشین سمند


هنگام خرید هولدر یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید تا یک خرید هولدر موفق داشته باشید، در نظر گرفتن مدل ماشین است؛ هیچ ماشینی جلو داشبورد مثل ماشین دیگر ندارد، مثلا جلو داشبورد 206 اصلاً شبیه سمند یا پراید نیست، به همین دلیل استند ماشین یا همان هولدر ماشین در مدل‌های مختلف برای ماشین‌های مختلف طراحی شده‌اند.

 

 

برای مثال سمند به دلیل داشتن داشبورد یک تکه بدون فضا و همچنین جلو داشبورد بسیار شلوغ به دلیل داشتن کامپیوتر، بهترین محل نصب هولدر ماشین سمند دریچه کولرش است. اگر قصد خرید بهترین هولدر موبایل برای سمند را دارید، باید به سراغ هولدرهای گیره ای بروید. این نوع هولدرها یعنی هولدر گیره ای روی دریچه کولر ماشین نصب می‌شود و به کمک گیره‌هایی که دارند، پره‌های دریچه کولر را محکم می‌گیرند. به همین دلیل نه دردسر چسب زدن دارید و نه محل آن ثابت می‌شود که نتوانید آن را تکان دهید.

 

برای خرید هولدر گیره ای از سایت دارابیـ کلیـک کنید.

 

بهترین هولدر موبایل برای ماشین 206


همان‌طور که می‌دانید داشبورد ماشین 206 هیچ جای خالی ای برای نصب هولدر ندارد، روی داشبورد هم که به دلیل نزدیکی شیشه به داشبورد نمی‌توانید هولدر متصل کنید. اما بهترین مکان برای نصب هولدر در 206 روی شیشه جلو است. به کمک هولدرهای مکشی یا هولدر مکنده می‌توانید بدون نیاز به چسب هولدر را به شیشه بزنید.

اگر هولدر را روی شیشه جلو 206 بد نصب کنید، قطعاً قسمتی از دید شما نسبت به جاده را مختل می‌کند، اما اگر دقت کنید شیشه جلوی 206 بسیار بزرگ است و همین نکته باعث می‌شود بتوانید هولدر را در وسط و قسمت پایین شیشه چسبیده به داشبورد بچسبانید.

 

 

بهترین هولدر موبایل برای ماشین تیبا


اگر تیبا دارید و می‌خواهید هولدر ماشین تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ هولدرهای گیره ای یا هولدر دریچه ای بروید، این دقیقاً همان نوع هولدری است که در ماشین سمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیبا هم به دلیل داشتن جلو داشبورد کوچک و شلوغ، جای مناسبی برای نصب هولدر روی داشبورد ندارد یا به دلیل کوچک بودن شیشه جلو و زاویه دید کم، نمی‌توانید از هولدر مکنده استفاده کنید. پس در این میان بهترین هولدر برای تیبا هولدر گیره ای و بهترین جای نصب هولدر موبایل در ماشین تیبا روی دریچه‌های کولر است.

 

برای خرید هولدر گیره ای از سایت دارابیـ کلیـک کنید.

 

 

بهترین هولدر موبایل برای ال 90


ماشین ال 90 به دلیل داشتن فضای زیاد در اتاق و جلو داشبورد، این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید هر نوع هولدری را نصب کنید. البته نه هر هولدری، این ماشین به دلیل طراحی متفاوت دریچه‌های کولرش این اجازه را نمی‌دهد که بتوانی هولدر گیره ای یا هولدر دریچه ای نصب کنید. اما بهترین هولدر موبایل برای ال 90 هولدر مکنده است که می‌توانید بسته به نیاز و سلیقه‌تان روی داشبورد یا شیشه جلو نصب کنید.

 

درست است که هولدرهای مکنده خیلی زودتر از هولدرهای مگنتی و چسبی یا گیره‌ای از شیشه و داشبورد جدا می‌شوند، اما سعی کنید هولدر خوب بخرید؛ قیمت بهترین هولدر موبایل برای ماشین نهایتاً 1 میلیون تومان است و کمترین قیمت نمایشگر گوشی 1 میلیون، پس بهتر است هولدر ماشین را جنس خوب تهیه کنید تا مانع افتادن گوشی از روی هولدر و در نهایت شکستن نمایشگر شود.

 

 

هولدر موبایل برای اسنپ


یکی از بزرگ‌ترین اقشار جامعه که به هولدر ماشینی موبایل نیاز دارند، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی هستند؛ به این دلیل که کارشان با گوشی است و باید مسافر را با گوشی قبول کنند، تأیید کنند و مسیریابی را از روی نقشه انجام دهند. پس داشتن هولدر موبایل ماشینی برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی نیاز است. همان‌طور که گفتیم، هولدرها را باید با توجه به مدل ماشین و فضایی که در اختیارتان قرار می‌دهد انتخاب کنید. برای مثال شما نمی‌توانید هولدر گیره ای برای ال 90 استفاده کنید، پس اگر راننده تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ هستید به دنبال بهترین هولدر موبایل برای اسنپ می‌گردید، باید با توجه به ماشینی که با آن کار می‌کنید هولدر تهیه کنید.

اما به دلیل طی کردن مسافت زیاد توسط راننده‌های تاکسی‌های اینترنتی، بهتر است از هولدر های مکنده کمتر استفاده کنید تا کمتر درگیر جدا شدن آن از محل اتصالش باشید؛ هولدرهای چسبی و گیره‌ای انتخاب معقولانه‌تری برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی است. سعی کنید حتی اگر هولدر موبایل برای پراید می‌خواهید، بهترین هولدر موبایل برای پراید را تهیه کنید تا خسارتی به گوشی‌تان وارد نشود و مدام از نقطه اتصالش کنده نشود.

 

 

 

 

برای بازدید از سایر هولدر های سایت دارابیـ کلیـک کنید.

 

 

 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

جدیدترینـ ــهای بازار موبایل دارابیـ

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید