Clicky

مقایسه دوربین گلکسی S22 اولترا و آیفون ۱۳ پرو مکس

 

در این ویدیو حسام خامنه زاده دوئل بزرگان؛ مقایسه دوربین گلکسی S22 اولترا و آیفون ۱۳ پرو مکس
 را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

لینک سفارش محصول با بهترین قیمت ممکن و سریع ترین ارسال در بازار موبایل دارابیـ :


https://darabee.ir/p/2364
و
https://darabee.ir/p/1662

 

 

شک و شبهه‌ای در آن نیست؛ گلکسی S22 اولترا و آیفون ۱۳ پرو مکس، بهترین پرچم‌داران حال حاضر بازارند و بهترین تجربه عکاسی و فیلم‌برداری را در اختیار کاربران‌شان قرار می‌دهند. از یک سو، کهکشانی سامسونگ را داریم که با یک ماژول دوربین ۴ گانه قدرتمند به دست مشتریان می‌رسد، ترکیبی قدرتمند از دوربین‌های واید، تله‌فوتوی پریسکوپی، تله‌فوتو و اولترا واید که عکس‌هایی با رزولوشن‌ به ترتیب ۱۰۸، ۱۰، ۱۰ و ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رسانند.

در کنار این‌ها، باید به فوکوس خودکار لیزری هم اشاره کنیم که عکاسی با این گوشی را به تجربه‌ای بسیار دلنواز و لذتبخش تبدیل کرده. اما در آن سوی میدان، آیفون ۱۳ پرو مکس ایستاده تا با ماژول ۳ گانه دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی‌ دقیقش جلوی رقیب سامسونگی قد علم کند. مجموعه دوربین‌های آیفون از سه لنز واید، اولتراواید و تله‌فوتو تشکیل شده که یک حسگر لیدار سه‌بعدی بی‌نظیر هم آن را همراهی می‌کند.

خوشبختانه برای پی بردن به این که کدام‌ کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری بهتری ارائه می‌دهد، مقایسه روی کاغذ کافی نیست. باید قدرت دوربین این دو گوشی را در محیط‌های مختلف اما شرایط کاملا برابر بسنجیم تا بتوانیم قضاوت درست و عادلانه‌ای در مورد این دو داشته باشیم. کاری که ما در این ویدیو انجام داده‌ایم هم همین بوده است. برای آن که بدانید کدام یک در این دوئل نفس‌گیر پیروز می‌شوند، حتما ویدیوی ما را تا انتها تماشا کنید.

شما طرفدار کدام یک هستید، S22 اولترا یا آیفون ۱۳ پرو مکس؟ در بخش نظرات منتظرتان هستیم.

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

جدیدترینـ ــهای بازار موبایل دارابیـ

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید